Özmenoğlu, üç boyutlu yapıtlarında kullandığı ağaç figürüne bakışını daha da yakınlaştırarak ağaçların hücre yapısına iniyor. Sanatçı rengârenk ojeler kullanarak cam üzerine resmettiği ağaç figürlerinde boya darbelerini yakınlaştırıyor ve bu yakınlaşma figürlerin büyümesini, form değişimini ve parçalara ayrışmasını sağlıyor.
Galeri, Lennart Brede’nin “ANGELS FALL – Where From Where To” adlı diğer sergisiyle ise izleyicileri bedenin mekânla ilişkisini sorgulayan derinlemesine bir keşfe çıkarıyor. 212 Photography Festival kapsamında yer alacak olan sergi; izleyicilere geçmiş, kökler ve kimlik üzerine düşünme fırsatı sunuyor. Sergi, insanın kökenlerine bağlı kalma arzusunu, uçma ve savaşma içgüdülerini, yerel kimlik ve milliyetçilik gibi güncel ve tartışmalı konuları da ele alıyor. Sergiler 10 Kasım’a kadar ziyarete açık olacak.