DLSS 3.7 çıktı
Nvidia, geliştiriciler için Streamline aracının (SDK 2.4.0), yükseltme ve kare üretimi teknolojisinin en son sürümü olan DLSS 3.7.0‘ı içeren yeni sürümünü yayınladı. Bilmeyenler için Streamline, geliştiricilerin projelerinde DLSS teknolojilerini uygulamalarını kolaylaştırmayı amaçlayan firma tarafından geliştirilen bir araç. Açık kaynaklı olması ve Intel XeSS ve AMD FSR gibi üçüncü taraf araçları desteklemesi açısından Microsoft’un yakında çıkacak olan DirectSR’sine de benziyor.
DLSS 3.7’nin oyunlarda ne zaman boy göstereceği şimdilik belirsiz ancak yeni sürümü test eden gözle görülür iyileştirmeler gördüklerini belirtiyor. Yeni sürümün Horizon Forbidden West gibi hızlı hareket eden nesnelerin olduğu oyunlarda daha az titreme ve bulanıklık yaptığı belirtiliyor. Bunun şimdiye kadarki en net sürüm olduğunun altı çiziliyor. Performans tarafında da kare hızı anlamında iyileştirmenin olduğu da söylenmekte.
Yeni sürümü Watch Dogs Legion ile test eden bir kullanıcı ise DLSS 3.6’dan fark edilir derecede daha iyi göründüğünü ve görüntü kalitesinin DLAA’ya daha yakın olduğunu söylüyor. Derinlemesine testler ve karşılaştırmalar çıktıkça aradaki fark daha iyi bir şekilde ortaya çıkacaktır. Bununla birlikte Nvidia bu yılın sonlarında RTX 50 serisini tanıtmaya hazırlanıyor. Bu kartların çıkışıyla DLSS 4’e geçileceği ve bu sürümün mevcut RTX 40 serisine gelmeyeceğin söyleniyor.